Vintagefrisör

Alltså åh, just nu känner jag mig lite lyrisk. Kom precis från frisören, eller ja, precis och precis, men för ett tag sen iallafall. I tisdags slängde jag nämligen iväg en pling till Sivlettos gamla stjärnfrisör Cajsa som flyttat till en annan salong på söder. Förvånadsvärt så råkade hon ha en tid över idag klockan 14:30. Jag tog den direkt eftersom jag ändå var ledig från praoen! Och det är ju bannemej det bästa jag gjort. Superdupertrevligt var hon ju dessutom, så hela upplevelsen kändes ju underbar. 

Så ja, för er som är sugna på att besöka en vintagefrisör, googla "Vintage Touch" och boka en tid i god tid! Priset var högre än vad jag är van att klippa mig för, men med tanke på resultatet så var det värt varenda krona. Bilder ska ni strax få se!
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0