En sån dag

Idag har det varit en sån dag med extra betoning på sånnet. Jag slog upp ögonen för första gången denna dag vid nio tiden. Jag rörde mig inte utanför sängen förns klockan slagit 14:00. Och nej, jag överdriver inte. Jag gick inte ens på toa, och världshistoriens bästa mamma serverade mig frukost på sängen. Jag satt och rekade efter bra vintagebutiker eftersom jag och mamma ska på en redig fynd-runda nu på fredag. Runt 14 tiden då, så reste jag mig ur sängen och började putsa fönster och gjort mig förtjänt utav 300 kronor. När det var klart så fick jag ett ryck och storstädade hela mitt rum.Dammat av varendaste vrå och vikt om alla mina kläder. Nu känner jag mig född på nytt.
 
Annars då? Har inte gjort mycket. Iakttagit regnet som bara öst ner. Mest känt mig ledsen, ynklig och hjälplös. Därav en sån dag, med betoning på sånnet.
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0