Hippiechict

Igår var jag på sextioårs-fest med hippiechict tema! Var rätt så trevligt, inte en direkt "barnanpassad" fest men riktigt god mat. Först stog det en kvinna och gjorde färska indiska förrätter vid ett bord mitt i festlokalen, riktigt flashigt! Ännu lite senare kom det en indisk så kallad "foodtruck" som parkerade utanför. Det var alltså en stor bil som stod och lagade mat till oss gäster. Och det var sååå gott. Till efterrätt var det en himlans massa macarons, vet faktiskt inte vad mer som serverades.. Hade bara ögonen på macaronsen. 

Detta handlade ju bara om maten, men hade inte så mycket mer att sysselsätta mig med.. Heh. Såhär såg jag iallafall ut:
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0