Isländsk lusekofta

Idag är jag 40-tals klädd i mina favoritbyxor och en isländsk lusekofta. Det ligger en rätt rolig historia bakom denna kofta. Pappa köpte den till mig när jag gick i första eller andra klass, tror jag.. Iallafall, vid den tiden så HATADE jag den. Tyckte den var gräslig och vägrade ha på mig den för det mesta. Men ibland blev jag tvingad haha. Hur kommer det sig att jag har på mig den idag då? Härom dagen var jag nere och rotade lite i källaren, brukar göra det när min inspiration ligger på noll för hittar alltid något kul där nere. Den här gånger hittade jag denna, vilket jag är så glad för. Det är en helt annan modell nu än för 8 år sen, men fortfarande så himla fin. Lite kort i ärmarna men om man inte vet att den är sydd för 7åringar så tror man ju att den ska vara så och inte att den är för liten. Den ni, tänka sig att ens nya favorit plagg kunde vara så nära.. Men ändå så långt bort. Peace out.
 
 
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0