Vintagedag med mamma

Idag har jag och mamma varit iväg på en rejäl vintage & secondhand runda. Har besökt butiker som Old Touch och "Epok antik och kuriosa" som förövrigt var den ballaste butik jag någonsin varit i. HELT SJUKT! Saker överallt, det gick knappt och komma fram, rätt höga priser men allt är av finaste kvalitet så de är ju vad man får räkna med. Hittade en väldigt fin blus från 10talet för 700, och en 50tals klänning för samma pris. Gud vad jag ville ha de två. Visar er allt imorrn. Godnatt!

Här är klänningen
Fikade på Gildas rum, feeett tips till alla söderlovers, fast då känner man kanske redan till det. Iallafall, Skånegatan 79 är adressen!
Mamma har gått loss som bara den idag och såhär nöjd var hon 
Även jag var enormt nöjd!! Har ju köpt pappiljotter!!
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0