Vill ni vara hetast i vår?

Tänkte att jag skulle snacka lite modernt mode. För omväxlingens skull! Och vad är hetare än 1970-talets superhippa mode iår? NADA. (oj vad jag kände mig som Jonas Hallberg där). Utsvängda jeans och mocka i mängder. Blä säger jag! Yäy säger andra.
 
Dagens fråga låder: Vill ni vara trendiga men samtidigt lite av en egenstilare i vår? Moderiktiga med andra ord! Om svaret är ja råder jag er att springa till närmsta secondhandbutik och rota fram alla rutiga och utsvänga polyester plagg ni hittar och matcha det med det ni redan har hemma. Inspirerat - men inte kopierat, så tror jag vårens nyckelord i tredjungeln kommer lyda.
 
2015 (http://www.fashionisers.com/trends/spring-summer-2015-fashion-trends/)
 
1970's (Pinterest)
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0