Ny vägg - nya tavelmöjligheter!

Åh det finns så mycket nytt som jag vill visa och berätta för er om men det känns som att tiden aldrig räcker till. Antingen har jag massa plugg, eller så försöker jag andas, eller så är jag bara för trött. Hursom helst! Vi har byggt om totalt här hemma ( kanske var på tiden efter 1 och ett halvt år?). Vardagsrummet är helt klart och i mitt rum har vi kommit så långt som att jag har en helt ny vägg som skiljer av min garderob från resten av rummet.
 
Men en helt ny vägg innebär mer än bara en vägg - nämligen fler ytor att spika upp vackra gamla tavlor på! Efter som 3 av fyra väggar i mitt rum är sneda finns det endast en rak vägg (utöver den nygbyggda då) som dessutom täcks av mitt stora fönster. Har inte fått plats med alla bilder jag velat men nu är jag ubernöjd!
 
Alla fyra är urklipp jag hittat i gamla veckotidningar från 1940-talet. Älskar att det var lite färg för de flesta bilder som faller mig i smaken är ju annars svartvita. Så himlans nöjd är jag!
 
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0