Oh my shoes!

Idag har jag och min far ägnat hela, och då menar jag hela dagen åt den viktigaste, svåraste och roligaste shoppingkategorin (snarare letningskategori )- nämligen skoshopping, eller ja skoletning, och tillslut shopping. Som minifotad, vintagelover, okunnig i konsten att bära klackar och allmänt petig gällande mitt utseende så är det en jakt av högsta svårighetsgrad. Nästan omöjligt..
 
Men tillslut, tillslut så fann jag dem. Och dem fann mig. Ni ska få se imorgon. Tills dess - en smygtitt och jag själv. Mamma sa att jag såg gammal ut imorse när jag hade pennkjol och kavaj. Då blev jag rädd och svirade genast om till snickarbyxor och blommig sjal i mina 40tals lockar.
 
Kommentarer

Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0